jueves, 22 de septiembre de 2011

Aventures pel Supermercat

Entrada ràpida per ensenyar algunes més de les frikades més grans que m'he trobat fins ara! (Entre moltes, tot s'ha de dir...)

Tot va començar un dia normal i corrent en què comprava pel súper. Va ser un dia força productiu... Tot va començar al passadís en què hi havia el peix, i em vaig trobar uns rotllets "maki" de peix d'allò més originals per als nens:


Reconeixeu els personatges?? :D Espero es vegi prou bé!

Ja em vaig quedar sorpresa, però la cosa no va acabar-se aquí... I és que, seguint, vaig trobar-me amb unes esponges de cuina que em van encantar xD.


I, en un passadís proper, vaig trobar la secció de les sals de banys! Em va fer gràcia trobar allò al supermercat, i em vaig posar a mirar quines menes hi havia per pura curiositat. Eren força típiques, amb aromes diferents i tot això... Menys unes que encara ara no acabo de comprendre xD. Contempleu per vosaltres mateixos:


Per si no ho veieu, són les de la dreta. SALS DE BANY PER ALS DIFERENTS GRUPS SANGUINIS O___O. No sé quines especificacions deuen tenir, però trobo increïble que el grup sigui tant important per a ells, quan aquí la meitat de la gent no sap el seu propi xDDD.

En fi, però tot això no són més que ximpleries comparat amb el que em vaig trobar al final (i això sí que no vaig poder evitar comprar-ho, va ser massa fort per a mi). No faré cap explicació perquè és difícil que no ho reconegueu si mireu mínimament la tele xD.


TA-DAAAAAH! ☆ Sí, les han tretes a la venda expressament! xD (perquè no, no existien abans xD) La veritat és que són realment bones eh O___O

Doncs res, us deixo amb el descobriment i me'n vaig al llit, que ja és força tard. Cuideu-vos! :)

6 comentarios:

  1. jo vull anar a japó també com molaa!!

    ResponderEliminar
  2. xDDDD Segur que algun dia hi acabes anant :3 I mentrestant, si tens alguna petició (que no pesi gaire xP) ja saps :PP

    ResponderEliminar
  3. Si es que solo encunetras frikadas hija mia xD
    Aunque he de reconocer mi curiosidad por las galletitas de Shin Chan

    ResponderEliminar
  4. En quant a frikisme, ningú els supera :D Els maki per a nens si que els havia vist, però les esponges i sobretot les sals de bany no.... mai hauria imaginat que hi haguessin sals de bany per grup sanguini o_O Definitivament són molt estranys xD Recordo que quan vaig fer l'intensiu de japonès, em van explicar aquesta obsessió pel grup sanguini, però no ho vaig entendre xD

    Sobre les galetes... no esperava menys de tu :D Ara hauries de buscar la pasta de soja fermentada xDDDD

    Vagi bé ;)

    ResponderEliminar
  5. hahaha M'encantaaaa x) aviam si faig fotos de les frikades jo també XD
    Parlant dels grups sanguinis... l'altre dia una japonesa em va preguntar que quin era el meu XD i jo: no me'n recordo o.o.. i ella: o.o... XDDDDDD sí que és important, per ells! XDDDDDDDD

    Un petó guapísima, que provi molt tot <3.

    ResponderEliminar
  6. Uau, des de quan tens Blog, Anna?? xD The reconegut per l'avatar xDDD A veure si mexpliques les frikades amb què et trobes tu doncs :3


    La pasta de soja fermentada ja em fa més por... xD

    ResponderEliminar