jueves, 15 de diciembre de 2011

I més frikades!

Hola de noooou :)

Bé, últimament no actualitzo el blog tan sovint, així que per compensar avui faré una petita tanda de frikades japoneses en general :P Comencem!



Sembla una xurrada, però és increïble si t'hi pares a mirar... El Japó és el país de les coses mones, i això n'és una prova més: fins i tot a les tanques dels carrers de prohibit passar, qui t'ho impedeix són conillets!!


I ara, una prova de com d'avançat és el Japó pel que fa a la tecnologia... Als museus, en comptes del walkie-talkie cutre com a guia auditiva que t'explica les obres, et donen una PSP... Uau O__o



Això em va impressionar força xD. En alguns lavabos del Japó, no et fan pagar per entrar al lavabo, però et fan pagar el PAPER DE VÀTER...


I, per acabar, menjar, com no, que m'encanta :D. UN FLAM NEGRE!!!! xD Com es pot llegir, és de sèsam,  que sembla que al Japó posen sèsam negre a mil coses, però tot i així no m'esperava trobar un flam negre... xD



I res, de moment això és tot, espero que us hagi semblat interessant :P. Cuideu-vos! ^^

2 comentarios:

  1. Ostres sí, quin post més friki :P

    La veritat és que tot el que has escrit m'ha impressionat (bé, lo de les tanques no tant xD) però la resta de coses, no m'hi vaig pas trobar jo.

    A les visites que jo vaig anar, si que donaven walkie-talkie, d'aquells tan cutres... si ho arribo a saber, els demano una PSP! :P

    I el paper de vàter...va per rotllos, o pagues pel paper gastat? o_O xD

    Vagi bé ;)

    ResponderEliminar
  2. Per rotllos, clar xDDDDDD Tot i que jo no en vaig arribar a comprar xDDDD Vaig aguantar-me fins al proper lavabo xDDDD

    ResponderEliminar