sábado, 15 de octubre de 2011

El misteri de les torrades

Avui escric al blog per explicar-vos una història de terror... Una història real que em va passar a mi ahir dia 14 d'octubre.

Era un dia normal, com els de cada dia, en què tornava de la universitat amb alguns altres amics de la residència, com cada dia. En arribar a la residència, vam parar-nos una estona a parlar i a mirar la pissarra a veure si hi havia escrita alguna cosa nova i, de passada, vaig acabar obrint la bústia de manera gairebé mecànica per veure si hi havia alguna cosa nova. La bústia normalment està buida, però aquesta vegada hi havia dues coses...

La primera era una carta del banc normal i corrent. La que em va deixar amb els ulls ben oberts era l'altra...

Un paquet de llesques de pa.

Sense obrir i que caducava avui. Sense adreça ni nom (per suposat). Sense segell (per suposat). Un paquet normal i corrent. Vam mirar les altres bústies, però eren les úniques... Vam demanar al porter i a la resta de la gent de la residència, i ningú no sabia d'on havien sortit aquestes torrades. Vaig escriure a la pissarra si eren d'algú, i no vaig rebre resposta. Les torrades s'han quedat sense amo, caducades i tristes a la cuina esperant que algú se les mengi (jo ho volia fer però al final aquell dia per sopar havia de menjar coses que em caducaven, així que vaig passar d'elles).

I encara no sé de qui són... És una història que podem anomenar "El misteri de les torrades". Fi de la història.

Oi que fa por? xD :D



PD: a veure si serà una broma pesada i les torrades són picants o algu... XDDDDD

4 comentarios:

  1. Mare meva xDDD Jo segur que no me les hauria menjades! A saber d'on han sortit! xD Ja m'ho explicaràs si apareix l'autor...

    ResponderEliminar
  2. Ok xDDDDD Sí, a mi també em feia força cosa, la veritat xDDDD En part per això vaig donar-los llargues xD

    ResponderEliminar
  3. Veig que et van arribar les torrades... però la idea era que te les mengessis! xDDD (per un moment et pensaves que havia sigut jo, eh? xDDD).

    Saps què en pots fer d'aquestes torrades? Si vas per Nara, i et trobes amb 2 o 3 cèrvols d'aquells tan macos i innocents, els dones les torrades i ells no et diran que no :P xD

    ResponderEliminar
  4. Home, pos bona idea eh? xDDDDDD Mira, si hi vaig aviat ja ho faré xD

    Doncs quan ho he llegit per un moment mhe quedat "però que diu aquest? O__O" xDDDDD

    ResponderEliminar