miércoles, 5 de octubre de 2011

Nyam-nyam!

I aquí tenim la següent entrada del blog :D. Aquest cap de setmana ha estat molt mogudet, hem fet un viatge d'una nit i hem visitat una mansió ninja de debò! xD Amb trampes i armes amagades al terra i escales amagades i habitacions secretes i tot plegat. I la veritat és que era molt interessant! Però en fi, avui no sóc aquí per parlar dels ninjas (que no acabaria mai :P), sinó que em ve de gust variar i parlar altre cop de supermercats, així, per ser originals xDDDD. Però és que hi ha cada cosa, per aquí...!! Comencem, doncs, amb la sèrie de menjars exquisitament curiosos. Bon profit!

1. Patates de wasabi

Sí, n'hi ha. I no, no les he provades xD. Si algú es feia la pregunta de si s'atrevirien a fer-ne... aquí teniu la resposta xD.


2. Patates de gamba

No hi ha prova gràfica, però en vaig veure, i n'he comprat... Encara no he trobat el moment per tastar-les, però. Que sigui el que déu vulgui xD.

3. Patates......... de pèsols

PUGEM EL NIVELL DE FRIKISME! No ho heu llegit malament, no xD. No tinc clar si només imiten els pèsols en la forma de la mongeta o també en el gust, però la veritat és que no m'atreveixo a comprar-les i comprovar-ho o__o. Aquí ho teniu!


I, per acabar... deixarem de banda la secció de patates i anirem cap als congelats. Preparats?

4. Croquetes de macarrons gratinats

........
És real. Prometo que a l'etiqueta posava això (i en katakana). Sembla que als japonesos els agrada experimentar amb les croquetes... Primer en vaig veure de blat de moro, i ara d'això... No comments xD.



En fi, espero que no us hagueu atipat gaire (de llegir coses relacionades amb els supermercats). Apa, que vagi bé! :D (a la propera intentaré ser més original!! xDDD)

2 comentarios:

  1. Vas anar a una mansió ninja? o_O Doncs ha d'estar guai! Ja tinc una cosa més per visitar quan hi torni :D La mansió està a la mateixa Kyoto?

    Sobre el menjar.... puc arribar a entendre les patates de wasabi (que deuen ser molt picants, suposo xD) fins hi tot, les patates de gamba, però el que és inconcebible, són les patates de pèsols, ho sento xDDD Jo un dia vaig comprar patates però també eren "d'alguna cosa" i no en vaig comprar més... vés amb compte! xDD

    L'únic que m'ha obert realment la gana, són les croquetes :P però prefereixo el típic plat de macarrons gratinats, eh? xDDD

    Vagi bé ;)

    ResponderEliminar
  2. La mansió ninja és a la prefectura d'Iga, amb el castell de Ueno, que és a unes dues hores de Kyoto en bus :P (en tren o el que sigui no ho sé xD) Val la pena, això sí que tho asseguro, mola molt :D

    A mi les croquetes em fan por... XDDD

    ResponderEliminar